Poslušalcem želimo posredovati nova znanja in jih navdušiti, da bodo naučeno začeli uporabljati v praksi. Zavedamo se, da bo njihovo delo tako kakovostnejše, rezultati boljši, sodelovanje pa trdnejše. Kaj potrebujemo, da bomo postali dobri predavatelji – da bomo ljudi motivirali in jih tudi prepričali, kakšne koristi bodo imeli, če upoštevajo priporočila, navodila oziroma novo znanje ali veščine?
Morda bomo morali izpeljati še krajši seminar ali delavnico? Kaj je treba storiti, da bodo slušatelji aktivno sodelovali? Želimo biti dober moderator, ki zna učinkovito izpeljati tak seminar? Katera moderacijska sredstva nam bodo pomagala, kaj pa učne metode …?
Čaka nas še ena naloga. Udeležencem sestanka je treba predstaviti dosežke preteklega obdobja. Radi bi jih informirali, kaj smo delali in kaj dosegli. Kako oblikovati vsebino, kaj poudariti, da bodo naše informacije zanimive in koristne za udeležence?
dober predavatelj naj bo spreten prezentator, moderator, motivator, supervizor: kaj posamezna vloga pomeni, kdaj in kako jih uporabljamo?
V živo ali on line z različnimi spletnimi orodji (Zoom, MS Teams); število ur v enem srečanju po dogovoru z naročnikom.
Učna delavnica – predavanje, vaje, diskusija, individualno delo, delo v dvojicah in manjših skupinah, študije primerov, simulacije vsakdanjih situacij.
Temeljni program obsega 16 pedagoških ur, skrajšani pa 8 pedagoških ur, pri čemer zaradi manjšega števila ur program vsebuje manj praktičnih vaj in primerov. Kadar pa želimo posameznike v skupini temeljito izuriti, naj usposabljanje traja vsaj 24 pedagoških ur.
Na delavnici je zaželenih največ 20 udeležencev, na treningih pa do 10 udeležencev. Seveda se glede na naročnikove želje oz. potrebe število udeležencev prilagodi.
Cena posamezne oblike – delavnice, treninga ali zgolj predavanja – je odvisna od več dejavnikov: trajanja, števila udeležencev, dodatne priprave zaradi želja naročnika, analize njihovega trenutnega stanja in priprave konkretnih možnih rešitev … Zato jo oblikujemo skupaj z naročnikom.