Predavanja in delavnice, psihoterapija, coaching
Za boljše komuniciranje si lahko pomagate tudi z različnimi videi, kjer boste našli nasvete, kako izboljšati svoje komunikacijske spretnosti. Pomembno je razviti asertivno komuniciranje.

Asertivno komuniciranje

Namesto obrambnega komuniciranja raje uporabljamo neobrambno asertivno komuniciranje.

Obrambno neasertivno komuniciranje 1. del

Kaj storite, ko se znajdete v neprijetni ali kar konfliktni situaciji. Ali se odzovete obrambno in ustvarite še več nepravilnosti, tudi neprijetnosti. Če so vaši odzivi agresivni, pasivni ali pasivno agresivni, sami ustvarjate nepotrebne napetosti, kar bi bilo dobro spremeniti?

Neobrambno asertivno komuniciranje 2. del

Kako pravilno komunicirati, da se bomo razumeli, sodelovali in dosegali dobre rezultate? Na razpolago imamo pet komunikacijskih orodij asertivnega komuniciranja in tri zaznavne položaje.

Kako s svojim vedenjem vplivamo drug na drugega.

Ali se zavedamo, kako v pogovorih s svojim vedenjem vplivamo na sogovornika? Od tega je odvisno, kako se bo odzval. Se znamo pogovarjati konstruktivno ali pademo v obrambna vedenja?

Kako sodelavcu povedati, da nas njegovo vedenje moti

Ali znamo jasno povedati, kaj nam ni všeč, kaj nas moti, kaj si želimo …? Kako pri tem navedemo objektivna dejstva in poslušamo sogovornika – znamo slišati tudi njegovo zgodbo?

Namesto s pasivno agresivnim ali agresivnim dialogom rešujmo težave asertivno

Kakšen bo rezultat pogovora, če se zapletemo v agresivno ali pasivno agresivno vedenje? Na ta način ne bomo rešili nastalega problema. Za to potrebujemo asertivno komuniciranje, ki ustvari temelje za konstruktiven pogovor.

Sodelavec molči, ne želi se pogovarjati z nami

Vaš sodelavec se ne želi pogovarjati z vami. Vidite, da je jezen, celo odmaknjen in zamišljen. Potrebujete ga, saj brez sodelovanje ne boste dokončali dela. Kaj boste storili? Kako se boste z njim pogovorili?

Sestanki, ti »vražji« sestanki - spregledano orodje vodenja

Misel na sestanke v marsikaterem zaposlenem sproži slabo voljo, saj si zaradi izkušenj takoj predstavlja izgubo časa, neplodno razpravo in neučinkovite sklepe. Vodja sestanka potrebuje dobro pripravo in jasnih šest korakov, kako ljudi pripeljati do učinkovitih in realnih sklepov sestanka.