Vsak lahko razvije svoje potenciale – bolje razume sebe, izboljša komunikacijske in retorične veščine, lahko se nauči reševati konfliktne situacije; predvsem pa ima možnosti, da se zna postaviti zase, ob tem pa zmore omogočiti tudi drugim, da ohranijo ali najdejo svoj prostor, svoje interese …
V skupinah tako razvijamo ključne veščine, ki jih zaposleni dnevno potrebujejo pri svojem delu (pa tudi v domačem okolju):
kako asertivno komunicirati, da razvijemo uspešno in trdno sodelovanje
kako učinkovito pristopiti k zaposlenim in jih pravilno usmerjati ter voditi do skupnih ciljev, pri tem pa ohraniti trdne medosebne odnos;
kako pristopiti k sodelavcem, s katerimi je sodelovanje precej oteženo:
vse obljubijo, a se dogovora ne držijo …; na vse se spoznajo …; se zelo hitro ujezijo …; se posmehujejo, provocirajo, nas ignorirajo …; nam gredo na živce …;
ali pa imamo agresivne stranke, ki žalijo ali celo grozijo …;
kako uspešno reševati konfliktne situacije;
morda potrebujete veščine, kako učinkovito voditi sestanke;
kako npr. na sestanku učinkovito izvesti prezentacijo in prepričati udeležence, da podprejo naše predloge ali projekt;
kaj pa, če je poslušalec naša pomembna stranka – kako jo prepričati, da se odloči za naše storitve ali produkte;
lahko pa vas čaka še pomembno interno predavanje, saj morate zaposlenim posredovati nove informacije oz. znanje, ki ga bodo pri svojem delu nujno potrebovali …
Vsi programi se seveda lahko prilagodijo željam in potrebam naročnika. Skupaj lahko oblikujemo programe ali razvijemo nove, ki bodo zaposlenim pomagali doseči njihove cilje in razviti veščine, ki jih potrebujejo v vsakdanjih situacijah.
Še nekaj naslovov delavnic, kjer smo uspešno povezali različne programe:
Komuniciranje za tajnice in poslovne sekretarke
Kako komunicirati s strankami po telefonu (reklamacije in izterjave)
Komuniciranje za nabavnike
Komuniciranje za cenilce in likvidatorje
Kako uspešno komunicirati z bolniki (za zdravnike in medicinske sestre)
Kako povedati neprijetno novico bolniku in svojcem
Retorika za državne tožilce in odvetnike
Retorika za pravnike
Sodnikov profesionalni nastop
Retorika za učitelje
Moderiranje učnega procesa
…
Z jezikovno šolo LINGULA že vrsto let sodelujemo na področju poslovnega komuniciranja in retorike (kako izpeljati poslovno prezentacijo, kako sodelovati na sestankih – povedati svoje mnenje, argumentirati, kako uspešno reševati spore ali konfliktne situacije …) v angleškem jeziku. Celotno delavnico lahko izpeljemo v angleškem jeziku.
Več o tem: https://www.lingula.si/