V javnem nastopanju oziroma prepričevanju smo se izurili. Pred nami se pojavi nova ovira. Kako prepričati sogovornike, da sprejmejo naše argumente, kako jim razložiti, da njihovi sklepi ne držijo? Lahko smo ravno sredi sestanka, tiskovne konference, intervjuja, okrogle mize …
Znašli smo se torej v situaciji, ko sogovornik predstavi svoje mnenje, mi pa se z njim ne strinjamo. Kako nadaljevati dialog? Kdo ima boljše argumente? Tudi ostali udeleženci poudarjajo svoja stališča. Situacija je vedno bolj napeta. Kako nadaljevati?
Imamo tri možnosti: lahko se odločimo za debato, diskusijo ali za neorganiziran prepir. Najbolje bo, da se naučimo učinkovito debatirati in diskutirati – torej učinkovito razpravljati.
V živo ali on line z različnimi spletnimi orodji (Zoom, MS Teams); število ur v enem srečanju po dogovoru z naročnikom.
Učna delavnica – predavanje, vaje, diskusija, individualno delo, delo v dvojicah in manjših skupinah, študije primerov, simulacije vsakdanjih situacij.
Temeljni program obsega 16 pedagoških ur, skrajšani pa 8 pedagoških ur, pri čemer zaradi manjšega števila ur program vsebuje manj praktičnih vaj in primerov. Kadar pa želimo posameznike v skupini temeljito izuriti, naj usposabljanje traja vsaj 24 pedagoških ur.
Na delavnici je zaželenih največ 20 udeležencev, na treningih pa do 10 udeležencev. Seveda se glede na naročnikove želje oz. potrebe število udeležencev prilagodi.
Cena posamezne oblike – delavnice, treninga ali zgolj predavanja – je odvisna od več dejavnikov: trajanja, števila udeležencev, dodatne priprave zaradi želja naročnika, analize njihovega trenutnega stanja in priprave konkretnih možnih rešitev … Zato jo oblikujemo skupaj z naročnikom.