Morda se pripravljamo na pomemben prodajni razgovor, ki nam lahko pomaga skleniti dober posel. Pogovarjali se bomo s človekom, ki je zelo vešč takih pogovorov. Kaj naj storimo, kako lahko v njem vzbudimo zanimanje in vplivamo na njegovo končno odločitev?
Uspešen bo tisti, ki se bo držal načela, da je prodajni razgovor način reševanja sogovornikovih težav, ne pa prodaja izdelkov ali storitev. Potreboval bo osebno pripravo in spretnosti, da bo take pogovore učinkovito vodil in prepričal ljudi za nakup izdelkov ali storitev njegovega podjetja.
Morda se boste pripravljali na pogovor v živo ali pa po telefonu. Kakšne so razlike in kaj je skupno obema vrstama razgovorov?
V živo ali on line z različnimi spletnimi orodji (Zoom, MS Teams); število ur v enem srečanju po dogovoru z naročnikom.
Učna delavnica – predavanje, vaje, diskusija, individualno delo, delo v dvojicah in manjših skupinah, študije primerov, simulacije vsakdanjih situacij.
Temeljni program obsega 16 pedagoških ur, skrajšani pa 8 pedagoških ur, pri čemer zaradi manjšega števila ur program vsebuje manj praktičnih vaj in primerov. Kadar pa želimo posameznike v skupini temeljito izuriti, naj usposabljanje traja vsaj 24 pedagoških ur.
Na delavnici je zaželenih največ 20 udeležencev, na treningih pa do 10 udeležencev. Seveda se glede na naročnikove želje oz. potrebe število udeležencev prilagodi.
Cena posamezne oblike – delavnice, treninga ali zgolj predavanja – je odvisna od več dejavnikov: trajanja, števila udeležencev, dodatne priprave zaradi želja naročnika, analize njihovega trenutnega stanja in priprave konkretnih možnih rešitev … Zato jo oblikujemo skupaj z naročnikom.