Prav gotovo želimo s strankami uspešno komunicirati. Želimo razumeti njihove želje in potrebe ter skupaj z njimi poiskati najboljše rešitve.
Kaj pa takrat, ko naletimo na »težavnega« sogovornika, ki zahteva, naj kršimo pravila, naredimo izjemo … Morda nam očita, da smo neprofesionalni, da ne obvladujemo svojega dela ali pa z nami manipulira …
Takrat se pogostokrat odzovemo intuitivno, zato izberemo obramben odziv, zaradi katerega sogovornik lahko postane »še bolj težaven«.
Kako obrambne odzive spremeniti v neobrambne? Kako uporabiti asertivno vedenje in upoštevati pravila reševanja konfliktnih situacij?
Če poznamo načine dobrega komuniciranja, če znamo ustvariti dober stik in graditi odnos, lahko sogovornike umirimo, pridobimo zaupanje in zgradimo trdnejše sodelovanje.
V živo ali on line z različnimi spletnimi orodji (Zoom, MS Teams); število ur v enem srečanju po dogovoru z naročnikom.
Učna delavnica – predavanje, vaje, diskusija, individualno delo, delo v dvojicah in manjših skupinah, študije primerov, simulacije vsakdanjih situacij.
Temeljni program obsega 16 pedagoških ur, skrajšani pa 8 pedagoških ur, pri čemer zaradi manjšega števila ur program vsebuje manj praktičnih vaj in primerov. Kadar pa želimo posameznike v skupini temeljito izuriti, naj usposabljanje traja vsaj 24 pedagoških ur.
Na delavnici je zaželenih največ 20 udeležencev, na treningih pa do 10 udeležencev. Seveda se glede na naročnikove želje oz. potrebe število udeležencev prilagodi.
Cena posamezne oblike – delavnice, treninga ali zgolj predavanja – je odvisna od več dejavnikov: trajanja, števila udeležencev, dodatne priprave zaradi želja naročnika, analize njihovega trenutnega stanja in priprave konkretnih možnih rešitev … Zato jo oblikujemo skupaj z naročnikom.